wolftribe
  • O nama
  • Usluge
  • Blog
  • Kontakt
2024-03-16 at 23.09.52

Zapošljavanje više prodavaca neće popraviti lošu prodajnu strategiju

Ne radi se samo o brojevima – radi se o izgradnji tima s pravim veštinama u pravim ulogama.

 

Uspeh u prodaji u softverskoj industriji dolazi od usklađenosti prodajnog procesa, uloga i odgovornosti sa veštinama i znanjima članova tima, a ne samo od prostog broja zaposlenih.

 

Evo kako osigurati da je vaš prodajni tim postavljen za predvidljive, skalabilne rezultate:

 

Definišite prave uloge

Svakom članu vašeg prodajnog tima potrebna je jasna uloga koja igra na njegovu snagu. Bilo da se radi o generisanju potencijalnih kupaca (lead-ova) odnosno “otvaranju vrata” kod novih kupaca, kvalifikaciji lead-ova ili zatvaranju, definištite i budite precizni u tome ko je za što odgovoran.

 

Investirajte u obuku

Nemojte pretpostavljati da je iskustvo jednako stručnosti. Opremite svoj tim stalnom obukom i alatima kako biste poboljšali pronalaženje, kvalifikovanje potencijalnih kupaca i sklapanje poslova. Tržište se menja, pa tako moraju i veštine vašeg tima da prate ove promene.

 

Fokusirajte se na kvalitet lead-ova, a ne na količinu

Više potencijalnih klijenata ne znači i veći prihod ako lead-ovi nisu kvalifikovani. Dajte prioritet ocenjivanju potencijalnih kupaca, tako da vaš tim investira vreme na potencijalne kupce koji su zapravo spremni za konverziju.

 

Postavite jasna očekivanja za upravljanje pipeline-om

Predvidljivost prihoda dolazi od dobro vođenog pipeline-a. Definišite specifične faze za vaš prodajni proces i pratite metrike koje su relevantne za vaš proizvod i usluge, kao što su lead velocity i procenat zatvaranja i sl.

 

Najbolji prodajni timovi ne nastaju slučajno; kreirani su s namerom.

 

Pregovarački stilovi Proizvod bez svrhe je proizvod bez snage.

Related Posts

Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve

Uncategorized

Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve?

5124556

Uncategorized

Top 5 veština koje svaki prodavac softverskih rešenja mora da ima

colleagues-working-together-call-center-office

Uncategorized

Strategija prodaje za softverske kompanije: šta funkcioniše u Srbiji?

Popular posts

  • Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve?
  • Top 5 veština koje svaki prodavac softverskih rešenja mora da ima
  • Strategija prodaje za softverske kompanije: šta funkcioniše u Srbiji?
  • Kako izgleda uspešan trening prodaje za IT firme – studija slučaja
  • Prodajna strategija je timski sport

Categories

  • Uncategorized
© wolftribe 2025