wolftribe
  • O nama
  • Usluge
  • Blog
  • Kontakt
Nenaslovljeni dizajn

Proizvod bez svrhe je proizvod bez snage.

Na današnjem pretrpanom softverskom tržištu, rešavanje suštinskih problema vašeg klijenta je jedini način da ostanete relevantni.

Evo kako da budete sigurni da vaš proizvod pogađa pravo u centar i daje pravu vrednost:

Razumite poslovanje klijenta

Uronite duboko u svakodnevicu vaših kupaca. Gde su i koja su uska grla koja ih usporavaju ili ometaju? Šta je njihova najveća frustracija? Dizajnirajte svoj proizvod tako da eliminiše prepreke i rešava stvarne (real-life) probleme.

Pojednostavite i redefinišite svoj Value Proposition

Ne radi se o tome šta vaš proizvod radi – već o tome šta menja za vaše kupce. Napravite Value Proposition koja direktno govori o njihovim (kupčevim) najvećim potrebama i vaš proizvod će postati nezamjenjiv.

Dajte prioritet usklađivanju funkcionalnosti sa bolnim tačkama

Zaboravite na pretrpavanjem proizvoda mnogobrojnim funkcionalnostima. Svaka funkcionalnost treba da bude dizajnirana tako da se direktno bavi ključnim problemom korisnika. Ako to nije tako, ne dodajete vrednost – samo stvarate buku.

Testirajte vrednost u stvarnom svetu

Isporučite svoj proizvod u ruke stvarnih korisnika što ranije. Da li im zaista olakšavate život? Da li rešavate problem bolje od alternativa? Ako ne, redizajnirajte odmah i brzo.

Ako vaš proizvod reši pravi problem, jedino tako postaje nezamenjiv u poslovanju vašeg kupca !!!

Zapošljavanje više prodavaca neće popraviti lošu prodajnu strategiju Kreiranje Uspešne Strategije i Programa Obuke za Prodajne Timove

Related Posts

Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve

Uncategorized

Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve?

5124556

Uncategorized

Top 5 veština koje svaki prodavac softverskih rešenja mora da ima

colleagues-working-together-call-center-office

Uncategorized

Strategija prodaje za softverske kompanije: šta funkcioniše u Srbiji?

Popular posts

  • Zašto vaš prodajni tim u IT sektoru ne ostvaruje ciljeve?
  • Top 5 veština koje svaki prodavac softverskih rešenja mora da ima
  • Strategija prodaje za softverske kompanije: šta funkcioniše u Srbiji?
  • Kako izgleda uspešan trening prodaje za IT firme – studija slučaja
  • Prodajna strategija je timski sport

Categories

  • Uncategorized
© wolftribe 2025