Prodajna strategija

Prodajnu strategiju posmatramo kroz 4 dimenzije poslovanja
Proizvod
Bavimo se prodajnom i marketinškom perspektivom proizvoda – koji problem naš proizvod rešava, koliko je taj problem zaista bitan za klijenta, ko je naš idealan kupac, ko je konkurencija i kako se razlikujemo, koji je pobednički poslovni model?
Proces
Koje su faze prodajnog procesa? Šta treba da se desi da bi išli dalje? Koji su ciljevi? Koje akcije treba preduzeti? Koji resursi su nam potrebni?
Ljudi
Ko sve učestvuje u marketingu i prodaji, koje su njihove uloge i obaveze? Koje poslovne i interpersonalne veštine moraju da poseduju da bi bili uspešni u izvršavanju svojih zadataka?
Klijenti
Ko su naši klijenti i kako izgleda njihova unutrašnja struktura? Kako donose odluke, ko su ključni ljudi i koje su njihove relacije?

Prodajnu strategiju posmatramo kroz 4 dimenzije poslovanja
Proizvod
Bavimo se prodajnom i marketinškom perspektivom proizvoda – koji problem naš proizvod rešava, koliko je taj problem zaista bitan za klijenta, ko je naš idealan kupac, ko je konkurencija i kako se razlikujemo, koji je pobednički poslovni model?
Proces
Koje su faze prodajnog procesa? Šta treba da se desi da bi išli dalje? Koji su ciljevi? Koje akcije treba preduzeti? Koji resursi su nam potrebni?
Ljudi
Ko sve učestvuje u marketingu i prodaji, koje su njihove uloge i obaveze? Koje poslovne i interpersonalne veštine moraju da poseduju da bi bili uspešni u izvršavanju svojih zadataka?
Klijenti
Ko su naši klijenti i kako izgleda njihova unutrašnja struktura? Kako donose odluke, ko su ključni ljudi i koje su njihove relacije?
Petar Dotlić, osnivač
Unapređenje prodaje i marketinga mora da bude 1 od 3 top prioriteta vaše kompanije.
Zašto baš sada treba da investirate vreme i novac u konsultantske usluge? Zašto je za vas baš to u ovom trenutku važno ili možda bolje reći, važnije od nečeg drugog?
Najbolji odgovor na to je sledeće pitanje – Gde vidite svoju kompaniju za 3-5 godina ukoliko sada ne uradite apsolutno ništa? Gde ćete biti ukoliko ne unapredite prodaju i marketing?
Ako ste zadovoljni kako vaša prodaja funkcioniše i smatrate da je to dovoljno dobro da vas odvede tamo gde želite, onda ovo nije pravi trenutak za ovakvu investiciju…
Ako pak uviđate da je tržišni potencijal vaše kompanije prerastao postojeću organizaciju, treba da reagujete odmah! Pravi korak je investicija u dizajniranje i realizaciju prodajne strategije. Taj potez daće najbrže, opipljive rezultate i otkriti potencijalne slabe tačke u celoj organizaciji.
I na kraju, budite sigurni da ako vi ne investirate sada, vaša konkurencija hoće, dok kupci već žele i više i bolje. Budućnost pripada onima koji u nju ulažu danas!

Petar Dotlić, osnivač
Unapređenje prodaje i marketinga mora da bude 1 od 3 top prioriteta vaše kompanije.
Zašto baš sada treba da investirate vreme i novac u konsultantske usluge? Zašto je za vas baš to u ovom trenutku važno ili možda bolje reći, važnije od nečeg drugog?
Najbolji odgovor na to je sledeće pitanje – Gde vidite svoju kompaniju za 3-5 godina ukoliko sada ne uradite apsolutno ništa? Gde ćete biti ukoliko ne unapredite prodaju i marketing?
Ako ste zadovoljni kako vaša prodaja funkcioniše i smatrate da je to dovoljno dobro da vas odvede tamo gde želite, onda ovo nije pravi trenutak za ovakvu investiciju…
Ako pak uviđate da je tržišni potencijal vaše kompanije prerastao postojeću organizaciju, treba da reagujete odmah! Pravi korak je investicija u dizajniranje i realizaciju prodajne strategije. Taj potez daće najbrže, opipljive rezultate i otkriti potencijalne slabe tačke u celoj organizaciji.
I na kraju, budite sigurni da ako vi ne investirate sada, vaša konkurencija hoće, dok kupci već žele i više i bolje. Budućnost pripada onima koji u nju ulažu danas!

Zajedno dizajniramo prodajni proces

Zajedno dizajniramo prodajni proces

Kako radimo?
Analiza
Cilj početne faze je potpuno razumevanje trenutnog stanja i načina funkcionisanja kompanije
Dizajn
Na osnovu analize se definišu strateški ciljevi i konkretan poslovni plan kako da te ciljeve ostvarimo u zadatom vremenskom okviru
Implementacija
Planirano se sprovodi u delo, prati se realizacija i vrše korekcije “u hodu”
Evaluacija
Procena stepena ostvarenja taktičkih i strateških ciljeva, dostizanja KPI-jeva i održivosti dostignutih promena
Kako radimo?
Analiza
Cilj početne faze je potpuno razumevanje trenutnog stanja i načina funkcionisanja kompanije
Dizajn
Na osnovu analize se definišu strateški ciljevi i konkretan poslovni plan kako da te ciljeve ostvarimo u zadatom vremenskom okviru
Implementacija
Planirano se sprovodi u delo, prati se realizacija i vrše korekcije “u hodu”
Evaluacija
Procena stepena ostvarenja taktičkih i strateških ciljeva, dostizanja KPI-jeva i održivosti dostignutih promena