Prodajna strategija

mark 516279_1920 1

Prodajnu strategiju posmatramo kroz 4 dimenzije poslovanja

Proizvod

Bavimo se prodajnom i marketinškom perspektivom proizvoda – koji problem naš proizvod rešava, koliko je taj problem zaista bitan za klijenta, ko je naš idealan kupac, ko je konkurencija i kako se razlikujemo, koji je pobednički poslovni model?

Proces

Koje su faze prodajnog procesa? Šta treba da se desi da bi išli dalje? Koji su ciljevi? Koje akcije treba preduzeti? Koji resursi su nam potrebni?

Ljudi

Ko sve učestvuje u marketingu i prodaji, koje su njihove uloge i obaveze? Koje poslovne i interpersonalne veštine moraju da poseduju da bi bili uspešni u izvršavanju svojih zadataka?

Klijenti

Ko su naši klijenti i kako izgleda njihova unutrašnja struktura? Kako donose odluke, ko su ključni ljudi i koje su njihove relacije?

mark 516279_1920 1

Prodajnu strategiju posmatramo kroz 4 dimenzije poslovanja

Proizvod

Bavimo se prodajnom i marketinškom perspektivom proizvoda – koji problem naš proizvod rešava, koliko je taj problem zaista bitan za klijenta, ko je naš idealan kupac, ko je konkurencija i kako se razlikujemo, koji je pobednički poslovni model?

Proces

Koje su faze prodajnog procesa? Šta treba da se desi da bi išli dalje? Koji su ciljevi? Koje akcije treba preduzeti? Koji resursi su nam potrebni?

Ljudi

Ko sve učestvuje u marketingu i prodaji, koje su njihove uloge i obaveze? Koje poslovne i interpersonalne veštine moraju da poseduju da bi bili uspešni u izvršavanju svojih zadataka?

Klijenti

Ko su naši klijenti i kako izgleda njihova unutrašnja struktura? Kako donose odluke, ko su ključni ljudi i koje su njihove relacije?

Petar Dotlić, osnivač

Unapređenje prodaje i marketinga mora da bude 1 od 3 top prioriteta vaše kompanije.

Zašto baš sada treba da investirate vreme i novac u konsultantske usluge? Zašto je za vas baš to u ovom trenutku važno ili možda bolje reći, važnije od nečeg drugog?

Najbolji odgovor na to je sledeće pitanje – Gde vidite svoju kompaniju za 3-5 godina ukoliko sada ne uradite apsolutno ništa? Gde ćete biti ukoliko ne unapredite prodaju i marketing? 

Ako ste zadovoljni kako vaša prodaja funkcioniše i smatrate da je to dovoljno dobro da vas odvede tamo gde želite, onda ovo nije pravi trenutak za ovakvu investiciju…

Ako pak uviđate da je tržišni potencijal vaše kompanije prerastao postojeću organizaciju, treba da reagujete odmah! Pravi korak je investicija u dizajniranje i realizaciju prodajne strategije. Taj potez daće najbrže, opipljive rezultate i otkriti potencijalne slabe tačke u celoj organizaciji.

I na kraju, budite sigurni da ako vi ne investirate sada, vaša konkurencija hoće, dok kupci već žele i više i bolje. Budućnost pripada onima koji u nju ulažu danas!

 

profilna

Petar Dotlić, osnivač

Unapređenje prodaje i marketinga mora da bude 1 od 3 top prioriteta vaše kompanije.

Zašto baš sada treba da investirate vreme i novac u konsultantske usluge? Zašto je za vas baš to u ovom trenutku važno ili možda bolje reći, važnije od nečeg drugog?

Najbolji odgovor na to je sledeće pitanje – Gde vidite svoju kompaniju za 3-5 godina ukoliko sada ne uradite apsolutno ništa? Gde ćete biti ukoliko ne unapredite prodaju i marketing? 

Ako ste zadovoljni kako vaša prodaja funkcioniše i smatrate da je to dovoljno dobro da vas odvede tamo gde želite, onda ovo nije pravi trenutak za ovakvu investiciju…

Ako pak uviđate da je tržišni potencijal vaše kompanije prerastao postojeću organizaciju, treba da reagujete odmah! Pravi korak je investicija u dizajniranje i realizaciju prodajne strategije. Taj potez daće najbrže, opipljive rezultate i otkriti potencijalne slabe tačke u celoj organizaciji.

I na kraju, budite sigurni da ako vi ne investirate sada, vaša konkurencija hoće, dok kupci već žele i više i bolje. Budućnost pripada onima koji u nju ulažu danas!

 

profilna

Zajedno dizajniramo prodajni proces

Sales Funnel 2

Zajedno dizajniramo prodajni proces

Sales Funnel 2

Kako radimo?

Analiza

Cilj početne faze je potpuno razumevanje trenutnog stanja i načina funkcionisanja kompanije

Dizajn

Na osnovu analize se definišu strateški ciljevi i konkretan poslovni plan kako da te ciljeve ostvarimo u zadatom vremenskom okviru

Implementacija

Planirano se sprovodi u delo, prati se realizacija i vrše korekcije “u hodu”

Evaluacija

Procena stepena ostvarenja taktičkih i strateških ciljeva, dostizanja KPI-jeva i održivosti dostignutih promena

Kako radimo?

Analiza

Cilj početne faze je potpuno razumevanje trenutnog stanja i načina funkcionisanja kompanije

Dizajn

Na osnovu analize se definišu strateški ciljevi i konkretan poslovni plan kako da te ciljeve ostvarimo u zadatom vremenskom okviru

Implementacija

Planirano se sprovodi u delo, prati se realizacija i vrše korekcije “u hodu”

Evaluacija

Procena stepena ostvarenja taktičkih i strateških ciljeva, dostizanja KPI-jeva i održivosti dostignutih promena