Proizvod bez svrhe je proizvod bez snage.
Na današnjem pretrpanom softverskom tržištu, rešavanje suštinskih problema vašeg klijenta je jedini način da ostanete relevantni.
Evo kako da budete sigurni da vaš proizvod pogađa pravo u centar i daje pravu vrednost:
Razumite poslovanje klijenta
Uronite duboko u svakodnevicu vaših kupaca. Gde su i koja su uska grla koja ih usporavaju ili ometaju? Šta je njihova najveća frustracija? Dizajnirajte svoj proizvod tako da eliminiše prepreke i rešava stvarne (real-life) probleme.
Pojednostavite i redefinišite svoj Value Proposition
Ne radi se o tome šta vaš proizvod radi – već o tome šta menja za vaše kupce. Napravite Value Proposition koja direktno govori o njihovim (kupčevim) najvećim potrebama i vaš proizvod će postati nezamjenjiv.
Dajte prioritet usklađivanju funkcionalnosti sa bolnim tačkama
Zaboravite na pretrpavanjem proizvoda mnogobrojnim funkcionalnostima. Svaka funkcionalnost treba da bude dizajnirana tako da se direktno bavi ključnim problemom korisnika. Ako to nije tako, ne dodajete vrednost – samo stvarate buku.
Testirajte vrednost u stvarnom svetu
Isporučite svoj proizvod u ruke stvarnih korisnika što ranije. Da li im zaista olakšavate život? Da li rešavate problem bolje od alternativa? Ako ne, redizajnirajte odmah i brzo.
Ako vaš proizvod reši pravi problem, jedino tako postaje nezamenjiv u poslovanju vašeg kupca !!!